Si t'agrada el blog, que esperes en fer-te seguidor ? ;)

dimarts, 23 de desembre del 2014

Visita sorpresa

Hola,
Uns enrecordeu que us vaig dir que aniria a veure una amiga ( que apartir d'ara direm N ) que estava malata? Doncs aquí la historia de com va anar:

Quan vaig trucar a casa seva,ens va obrir la seva mare i ens va dir que la N encara no en s'havia res. Quan vaig entrar el menjador, primer es va quedar sorpresa, sense paraules i després al cap de res ja va reacionar i em va correr a abraçar, aixo em va agradar :) Tot seguit li vaig donar el regal que era un llibre que em va encantar i un punt de llibre fet manualment amb el seu nom. Li va que encantar, em va dir que era un detall i que no calia, pero jo crec que es molt important fer un petit regal a una amiga quan no es troba bé. Després va anar a la seva habitació, em va explicar que es va fer l'esguinç a la costella d'una manera molt tonta, treien-se les mitges. Vam riure pensant en que, de les mil maneres que es podia haver fet aixo, s'ho tenia que fer presisament treient-se les  mitges :)Tot i aixo vaig veure realment que no es trobaba gaire bé. No es podia ajupir ,ni estirar, ni duxar-se, tampoc treures la roba sola! En teoria només havia de passar a saludar, però jo i la N, que ens ho estavem passant genial, vam fer un pla perquè em pogues quedar més estona. Fent cares mones i demanant-li's molts cops i prometent que ens portariem molt bé ... Ens van dir que si ! I també a sopar, tot i que aixo no els hi haviem dit ( ja que l'endemà era dilluns ). Estrany dels pares ;)
Ens ho vam pasar molt i molt bé ! Ojala m'hagues pogues quedar a dormir. La N em va explicar que fins el trimestre que bé ja no tornaria a l'escola, i em va saber molt greu ja que som molt amigues.

Espero que us hagui agradat molt ;)


M

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada