Si t'agrada el blog, que esperes en fer-te seguidor ? ;)

dilluns, 29 de desembre del 2014

Frases de l'amistat ( 3ra ronda )

Ei ! Gent, ja tenim aquí la 3ra ronda de frases de l'amistat. Aquí venen les 10 d'aquesta setmana:

  • La casualitat ens va fer amics però el temps és qui ens ha fet germans.
  • Els amics són aquells estranys éssers que et pregunten com estàs i després es queden a escoltar tota la resta. -Ed Cunningham-
  • No em diguis com triar els amics, recorda que sóc tot un expert. De fet... et vaig triar a tu.
  • El meu amic...? Aquell boig...? El que em fa passar vergonya pel carrer mentre em parla de bestieses?  Aquell que té les idees més estúpides i em fot en els embolics més increïbles? El que em truca a les hores més intempestives per dir-me les coses més tontes?  El que em va recolzar quan estava tan malament i es va preocupar per mi  quan ningú més ho va fer? El que em va agafar fort perquè no caigués i em va fer somriure mentre plorava? El que va creure en mi quan ni jo mateixa hi creia? Aquell que sento  al meu costat  encara que faci estona que ha marxat ? El meu amic? Aquell boig...
  • Aprendràs que no tenim perquè canviar d'amics si estem disposats a acceptar que els amics poden canviar.
  • Un amic veritable, coneix les teves debilitats però també et fa conèixer les teves fortaleses, sent les teves pors i les allunya, reconeix les teves mancances però accentua les teves possibilitats. -W.A.Ward-
  • No n'hi ha prou amb estendre la mà a un amic en desgràcia, cal també tenir la capacitat de sostenir-la el temps necessari.-Alejandro Jodorowsky-
  • La prosperitat crea amistats i l'adversitat les prova.
  • Vull que sàpigues que a les males pots comptar amb mi perquè a les bones sé que et sobraran els amics.
  • L'amistat és no qüestionar, saber escoltar i saber callar, donar suport i fer una abraçada tendra. Tenir solidaritat, no encadenar, saber dir en el moment precís les paraules adequades sense haver de buscar-les, no confondre la franquesa  amb l'ofensa i acceptar que ningú és perfecte i que per tant ningú està exempt de cometre errors. És donar suport a les decisions preses  en els moments més negres. És respecte mutu i generositat. És compartir i donar suport sense esperar rebre. Això és amistat.-Marc M 
Esperem que aquesta 3ra ronda us hagi agradat ;)

MY 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada