Si t'agrada el blog, que esperes en fer-te seguidor ? ;)

dimecres, 24 de desembre del 2014

Guitarra

Hola,
Sóc la M. Us vull ensanyar un vídeo de com toco la guitarra. Fa 3 anys que faig classes. El primer any tenia un professor que em va dir que m'havia de comprar un llibre. No em va agradar gaire perquè entre que no en sabia gaire i no tocava les cançons que em venian de gust no m'ho passava gaire bé. El segon any vaig tenir una professora que no em va fer comprar llibre si no que em deixava triar que volia tocar, i estava més motivada per tocar. I aquest any tinc la mateixa professora i m'encanta tocar la guitarra. A més a més aquest any toco amb una amiga, es a dir que fem classes juntes, a la vegada i és genial ! Podem quedar per assajar i ens ho passem genial !
Bueno no m'enrollo més i aquí us deixo el vídeo: ( no surto jo pero s'em sent tocant la guitarra ) Espero que us agradi ;)

 






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada