Si t'agrada el blog, que esperes en fer-te seguidor ? ;)

dilluns, 22 de desembre del 2014

Frases de l'amistat ( segona ronda )

Avui farem la segona ronda de frases de l'amistat que us vam dir que vam trobar en una pàgina web que n'hi han 125. N'hi han de més i de menys xules pero avui han tocat aquestes :)


  • Els amics es fereixen amb les veritats per no destruir-se amb les mentides.
  • Jo també tinc una amic que sap treure'm un somriure mentre em cau una llàgrima.
  • Necessito un amic que em comprengui perquè després m'expliqui.
  • Si ets honest potser no tindràs molts amics, però seran els adequats.-John Lennon-
  • Un amic és aquell que arriba quan tots els altres ja s’han marxat. - Albert Camus-
  • Trobar amics amb el teu mateix desordre mental, no té preu.
  • Els amics són aquells que t'aixequen quan els altres encara no s'han adonat que has caigut.
  • Un amic és aquell que balla amb tu sota la pluja i  camina al teu costat sota la tempesta.
  • Un bon amic no és solament el que t'acompanya a on vas, sinó el que et corregeix quan creu que t'equivoques.

Esperem que us hagin agradat ;)

MY

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada