Si t'agrada el blog, que esperes en fer-te seguidor ? ;)

dissabte, 20 de desembre del 2014

Ens vam trobar a ...

Bon dia ! Avui us expllicare que és un programa de la tele que segur que molts ja conexeu. Us parlo de  " Oh Happy Day " un concurs de corals en que l'amistat entre els participants conta molt ;) Aqui us deixem la pagina web  per si la voleu mirar: http://www.tv3.cat/oh-happy-day
Us avisem una mica tard, ja que avui a la nit s'acaba el programa ( podeu mirar tots el programes antics a la web ) pero tot i aixi us volia explicar una anecdota que li va passar a la meva germana, la A, que ja ha sortit algunes histories. Aquí us deixo el seu punt de vista.

" Estava pel carrer passejant amb la meva mare, quan de sobte ella diu:
- Mira A, aquells nois de dintre de aquesta botiga son dos dels Vakombà* !
Jo sorpresa, vaig mirar a dintre de la botiga i si, eren ells. Llavors la meva mare va dir:
- A, entrem a dintre que he de comprar una cosa i els saludes, eh ? ;)
Ho va dir en plan broma, i jo ho sabia. Vam entrar dintre la botiga i, efectivament eren ells ! Llavors, sense pensar-mo dues vegades, em va venir com un pensament ( ara o mai ! ) i si, vaig anar a saludar-los. La conversa va anar mes o menys així:
A: Hola, sou els Vakombà ?
V ( Vakombà ) : Si, si
A: Haurieu de haver guanyat ...
V: Pero bueno, no passa res
A: No pero hagues estat bé
V: Ja
A: Vindre al vostre concert !
V: Que bé !!! Ens veiem allà ;)
A: Si !!! Adéu :)

La veritat va estar bé. Així que quan us trobeu a un conegut, no us ho penseu dos cops i saludeu-lo eh ? ;) "

Us ha agradat ? Aquí us deixo una foto on la A ha senyalat els dos Vakombà que es va trobar: 



* Els Vakombà, un grup partcipant que ja està eliminat. Mireu la seva web

Esperem que us hagi agradat ;)

M

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada