Si t'agrada el blog, que esperes en fer-te seguidor ? ;)

diumenge, 28 de desembre del 2014

Una mala noticia :(

Hola,
Avui tinc una molt mala noticia:( Jo, la  M marxo del blog! Marxo  perquè escriure tant al blog, dedicar tanta estona a pensar, tanta estona dedicada al blog ja no podia més:(
Em sap molt greu, serà diferent el blog sense mi, de debò que em sap molt de greu però no podia més, em trencava el cap pensant en el blog i jo i els meus pares vam dir prou! Em fa molta pena deixar-vos. De tant en tant potser podré mirar el blog per veure com va, pero ja no tornaré escriure. Espero de tot cor que continueu participan els concursos que us proposi la Y. També espero que participeu a la nostre loteria aveure si hi ha sort!  I sobretot espero que seguiu el blog i que aquest blog vagi  creixent cada dia i que no el deixeu. Si voleu enviar algun correu ja sabeu.

Ultima entrada de la M


PD: Espero que em perdoneu:(

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada