Si t'agrada el blog, que esperes en fer-te seguidor ? ;)

diumenge, 21 de desembre del 2014

Avui a la tarda, sorpresa per una amiga !!! :)

Bon dia,
Avui ja és diumenge ! Avui vaig a veure una amiga que està malata, te un esguinç entre costella i costella i no es pot moure del llit. La vaig a veure a la tarda i ja us explicaré que tal i us passare una foto dels dos regals que li faré. Serà una visita sorpresa !Per mi, anar-la a veure és molt important perquè quan algu es troba malament va bé el suport d'un amic. Si jo estigues malata m'agradaria que em vinguesin a veure, a vosaltres no ? 

Per cert, ja que es diumenge aprofiteu per convencer amics i familiars de que es faguin seguidors i aixi us quedeu amb un número de la loteria ! ;) Afanyeu-vos que només dura fins cap d'any :)

M

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada