Si t'agrada el blog, que esperes en fer-te seguidor ? ;)

dissabte, 6 de desembre del 2014

Presentació de la Berta, seguidora estrella

Hola, avui la nostra seguidora estrella es presentarà com vam fer nosaltres al principi del blog. Mireu, mireu està molt bé ;)

 "Hola sóc la Berta, ara em presentare:
Primer de tot m'agradaria explicar-vos com vaig començar a seguir aquest blog. Un diumenge a la tarda estava a l'ordinador buscant webs per entretenir-me, i vaig trobar aquesta. Vaig llegir algunes històries que havieu escrit i em van encantar, em van semblar molt originals i divertides. A mes com que algunes faltava la segona part i la volia saber, vaig decidir subscriurem. Al principi només mirava les coses que penjaven pero a poc a poc van començar a fer concursos i vaog començar a participar i com em va agradar cada cop participava mes i guanyava mes punts. L'altre dia em van dir que ja era seguidora estrella i em vaig posar super contenta! No m'ho podia creure😊
Bueno i perque sapigueu una mica com sóc , només dir-vos que m'agrada molt escriure contes i poesies, m'agraden les macedònia i la taylor swift, que es una de les meves cantants preferides, també jugo a basquet i sóc creativa, m'agrada fer videos.
Aquests dies estic liada ja que per setmana santa els meus pares es van separar i ara m'estic instalant a una casa nova, tindre dos cases. Una del meu pare i l'altre de la meva mare.
I fins aquí la meva presentació espero que us hagi agradat. 

Petons 
Berta "
 
Està molt bé oi ?
 
MY

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada