Si t'agrada el blog, que esperes en fer-te seguidor ? ;)

dimecres, 10 de desembre del 2014

Quina rabia

Hola, com molts ja sabreu la Y i jo(la M) vivim a ciutats diferents. I aquí una cosa que em va fer moooolta rabia.

Resulta que els meus pares van anar a passar una nit a un hotel de la ciutat de la Y. Abans de que ells marxessin , per fer broma els i vaig dir " A veure si us trobeu a la Y ". Vaig pensar que seria dificil trobar-se en una ciutat quan només hi estarien una nit. I resulta, que mentres els meus pares passajaven per allà, els i va semblar veure el pare de la Y. Pero com no n'estaven gens segurs no van dir res. I al cap de poc es van trobar a la Y de cara. Els va fer molta ilusió i van estar parlant amb ella una bona estona. Pero aixo no és tot, l'endemà algu va cridar els meus pares i quan ells es van girar, era la Y !!! La meva mare li va dir el pare de la Y si volia venir a casa, el pare de la Y li a respondre quel li semba que no podia.

Quina rabia oi?


Petons

M

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada