Si t'agrada el blog, que esperes en fer-te seguidor ? ;)

dilluns, 4 de maig del 2015

Nit sota les estrelles

Hola! 
Sóc la M. Avui, tal i com us vaig prometre ahir, us explicaré una història que em va passar amb la O, una de les meves millors amigues! 

Era un dia que ella em va convidar a dormir a casa seva! Vàrem decidir dormir en el terrat que tenen, ja que està lluny de les habitacions on dormien els seus pares :). Aixi podriem fer una mini festa! No ens deixaven fer bivac, així que vam decidir dormir a la tenda de campanya.La vam començar a muntar d'hora, avans de sopar. Vam calcular que tardariem una mitja hora ( ja que som molt lentes jajaja ) i després ens sobraria uns  vint minuts per mirar Plats Bruts ( és una sèrie de TV3 bastant antiga , però que ens encanta ! Amb l'O i l'A ( la meva germana gran ), sempre mirem molts capituls quan quedem i la veritat, ens ho passem molt bé ! Us la recomano a tots ). Doncs bé, ens vam afanyar per tenir temps de mirar un capítol de " Plats Bruts" avans de sopar. I com que ens vam afanyar vam tardar 20 minuts. " Perfecte" Vaig pensar " Així tindrem més temps" Just vam acabar de posar l'última peça i... Pataplaf !!! Resulta que haviem muntat malament una peça de les de sota ! Així que la vam haver de desfer i tornar a fer, just a temps per sopar :)

Quan es va fer de nit vam fer molta festa. Vam parlar, jugar, explicar acudits, riure, i finalment ( ja súper tard )ens vam posar un repte. Posariem l'alarma del rellotge de la O (que per cert, mai ens despartava! ) a les 7 del matí. Ens voliem llevar d'hora per aprofitar el màxim i així tenir tota la casa per nosaltres, per fer el que vulguesim. Avans d'anar a dormir ( per cert, eren les tantes) ,vam dir que havíem d'estar atentes a l'alarma! 

El cap d'unes hores jo em vaig despertar! Vaig mirar el rellotge i...

Eren les 9!!!!!!!!

Vaig despertar a l'O. Ens va fer molta ràbia, segur que la familia de l'O ja estaria desperta i no tindriem tota la casa per nosaltres! Vam obrir la cremallera de la tenda. Totes dos vam mirar el cel i... era impossible!!

El cel estava ple de estrelles! No ens ho podiem creure. Vaig revisar el rellotge. Resulta que tenia el rellotge del revés, i per això havia confós el 6 pel 9! A més a més com que la llum del rellotge no anava massa bé i estava adormida ni m'en havia adonat. Era un miracle :) Ens haviem despertat més d'hora del compte i tot! 

Vam estar tot el matí fen el vago per la casa ( mirant plats bruts i rient que no vegis ! ) A les 7 menys un minut vam estar esperant que el rellotge de l'O sones. Per primer cop a la vida l'haviem sentit! ;)

A les 9:30, la mare de l'O es va despertar, i mica en mica els altres membres de la seva familia també.

Recordo que ens ho vam passar molt bé. :)Vam acabar tota la família mirant Plats Bruts !

 Al cap d'un temps l'O em va explicar que a la seva escola m'he fet famosa pel susto que li vaig donar al obrir la tenda de campanya i trobar el cel estrellat pensant que eren les 9 !


Espero que us hagi agradat! ( comenteu a veure que us sembla ! ) 
:)

M


M

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada