Si t'agrada el blog, que esperes en fer-te seguidor ? ;)

dissabte, 2 de maig del 2015

7é consell ! D'amor ;)

Hola!
Fa un temps, la " ballarina" ens va enviar aquesta pregunta "

 Hola, com us vaig dir fa MOOOOLT temps (sorry pel retard) ara us explicare la meva historia d'amor.
Bueno, per començar heu de saber k hi ha un nen k el dire L (encara k no comenci per akesta lletra, per si acas) bueno doncs el cas es k les nostres families ja eren amigues abans de k naixessim i des de petits hem sigut moolt amics. ami l'anys passat em va començar a agradar, pero no m'atrebia a dir-li, no anem al mateix cole.
al final, les meves amigues em van convençer i jo li vaig fer un text en el k eplicava els meus sentimens per ell i li vaig enviar pel watsapp ( ja se k es uan mica cutre pero esk casi no ens veiem ja k no anem al mateix cole )
bueno doncs aqui us deixo com va anar la conversa, copiare les paraules exactes que vaig utilitzar:

JO: Bon dia, per comencar el meu text (ara sabras de k va) vui aclarirte k NO ES CAP BROMA. bueno quest missatge es per dir-te que ja no puc aguantar mes de fingir, no se si ho has notat, pero ja fa 1 any que estic SUPER enamorada de tu  Ets el noi perfecte per mi, guapo, inteligent, bromista, divertit, gracios... I no acabaria mai de dir adjectius. He passat moments GENIALS amb tu, moments inolvlidables. Estic segurissima de k no t'agrado per res del mon, i potser nomes em veus com uan amiga... Tambe vui que sapigues k he plorat milions de  cops per tuu! Perque se k mai et podre aconseguir i mai t'agradare, I k ara mateix al escriure el tect estic plorant MOLT, pensant en la teva resposta, segur k es negativa  (se que estaras pensan k soc una lloricacca) Segurament aquest missatge no mel contestaras, pero jo volia expressar els meus sentiments perque ho sapiguessis. I perk te confesat aixo no m'agradaria que la nostra amistat es trenques potser no t'ho esperaves pero siusplau, no deixis de ser el meu amic ja ser k tot aixo et semblara molt cursi...Pero bueno me inspirat. Fa molt temps que t'ho volia dir, pero tenia molta vergonya i alavegada , molta POR de perdre la nostre amistat. :( de fet, no em puc creure que t'estigui enviant això, pero algun dia ho hauries de saber... Ja se k segurament no ho faras pero SIUSPLAU contesta! Encara que sigui per dir que m'odies :( bueno i aixo es tot! T'estimo amb tot el meu cor <3 i que sapigues k mai m'havia enamorat tant fins ara...
Petons <3
Berta

ELL: jrejejejejje es conya no?

JO: no :(
JO: si fos conya no m'hagues currat aquest textazo no?

ELL: tio va para

JO: osigui que no tu creus

ELL: "em va bloquejar"

JO ( com no volia k senfades :( ) : Eii, que era broma vale? No volia k tu prenguesis aixi... Esk air em vaig inspirar i mira, et volia fer una broma. Ho sento si ta molestat :(

ELL: jeejejejeje cuanta estona et va gastar aquesta bromaaa

JO: jajaaj pos sii
JO: Esk no podia dormir 
JO: To has cregut?
JO: En algun moment??

ELL: Nopp

JO: jajaja k tontoo ;)
JO: I perk mas blokejat :( ??

ELL: Tio mestaves molestant

JO: valevale
JO: perdo :(
JO: pero no tenfadis amb mi per aixo porfa ee?
ELL: non

JO: mercii <3

"i despres vem parlar de anecdote nostres com si no hagués passat res... i l'endema menvia un text dient:

ELL: Escolta tu, que et passa? a tu no se't pot explicar res o què? Perquè li vas dir a tots el que et vaig dir? No es pot ser així, no es pot confiar en tu, no s'hi val... Expliques tot el que et diuen, no saps guardar res. I jo que confiava en tu. Després el que es posa en problemes sóc jo! Mai hauria imaginat això de tu...Perquè? Tenies que explicar-li a tot el món que: T'ESTIMO MOLT! hahahaha t'has asustat veritat? passa-ho a qui t'importi. Avui és el dia internacional del T'estimo i TM si rebs això significa que t'estimen, has d'enviar.ho a 20 persones en 20 minuts, demà serà el millor dia de la teva vida, alguna cosa bonica succeirà, Si trenques la cadena, la persona que més estimes s'oblidarà de tu.

JO: jajajajaja tio vaya sustooo!
JO: Em volies tornar la broma ee?

ELL: seep

JO: jajaja


I aqui va la resposta:
Hola, moltísimes gracies per fer la consulta !

Anem per parts. Hi han moltísimes maneres de mirar el teu problema, primer de tot, per un cantó, hauries d'intentar ser prudent ja que ja et va "retbujar" :( un cop i clar, que hagues passat si s'ho hagues pres molt enserio i hagues decidit tallar la vostra amistat? :( Per tant, vas tenir sort, dintre de tot de que es penses que era una broma.
Estem convençudes de que t'estimes la vostra amistat i que no vols que es perdi per res del món. 

Per l'altre cantó clar,no està bé que et rendeixis tant ràpid. I si ara li agrades? Per això, per aquest cantó ho hauries de tornar a intentar. Però com ? Mira, nosaltres deixariem passar un temps. Intenta fer-te més amiga d'ell i tot. Que agafeu confiança junts,que us divertiu.Sigues tu mateixa i ves-te acostant poc a poc a ell.

Segur, que ell ja no s'enrecorda de la confessió ( bueno, de la broma segons ell ) o més que no s'enrecordi que ja no li doni importancia.

Ah ! I respete a la cadena que et va passar es podria interpretar de moltes maneres:
Podria ser un indirecte de dir-te que t'estima ( o que li caus molt bé i tot això ) però també podria ser que per ell no tingues cap mena d'importancia, ja que molts cops aquestes cadenes es passen a qualsevol persona només per arribar al nombre determinat de persones a les que li has d'enviar. 

Així que, resumin, tornau a intentar d'aquí un temps, però a poc a poc. Acostat a ell, sigueu més intims amics i després tornau intentar ( EI ! pero mai directament ). Llança-li indirectes i si veus que les contesta de manera positiva, declara-t'hi un altre cop :) pero avans estigues segura eh?

Esperem haver-te ajudat ! Moltísima sort guapa !!! Ja ens diras, facis el que facis serà correcte !!! :)

MY



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada