Si t'agrada el blog, que esperes en fer-te seguidor ? ;)

diumenge, 18 d’octubre del 2015

Quina feina deu meu!!!

Ja sé que ho he dit moltes vegades però: Perdó, perdó i perdó. Mireu, el dia 9 va ser el meu ser el meu aniversari (ja us ho explicaré en una altra entrada) i vam marxar 4 dies de vacances. Vaig escriure moltes entrades per anar-les penja'n duran l'estada, però a l'apartament no hi havia Wifi.
Com que hi havia un pon de 4 dies a l'escola m'an posat un munt de deures i examants, i no he pogut fer ni la meitat. Quan vaig arribar al meu poble, no vaig tenir temps de res, només d'estudiar. Per fi avui he pogut desconnectar una mica de tants deures, i escriure el blog! Costa molt fe un blog tu sol.
Per això us vull dir que avui passarà una cosa molt especial el blog....
Ho sabreu avui, però pasiencia!!!

Petons!!!!

M

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada