Si t'agrada el blog, que esperes en fer-te seguidor ? ;)

dissabte, 3 d’octubre del 2015

Comencem desde zero!

Hola!
Durant tot aquest temps no he pugut dir res el blog :( 
Em sento fatal, destrosada, enfadada. FATAL ! :(

Aquet curs he començat molt malament. Estava molt preucupada. He começat molt nerviosa  i estressada. M'he desapuntat de molts extrescolars per tenir temps de tot. Tinc un munt de coses a explicar-vos! Se que tornar a arrencar el blog serà molt dificil ( per no dir impossible ), però encara hi veig alguna esperança. 

Em pensava que mai més tornaria ha escriure aquest blog. Ja el veia mort. Per això he decidit parlar amb la Y i començar el blog des de 0. Torar-lo a fer viure. Donar-li vida un altre cop. Si la Y no vol continuar, ja buscaré una altre persona, de fet ja la tinc pensada. De seguida que em contesti ja us diré alguna cosa. ;)

De altre banda vull donar les gràcies a la A (la meva germana gran). Ella es qui m'ha fet entendre que aquest blog és un blog molt especial. Es molt dificil aconseguir que un blog tingui tants i tants seguidors. Com ja he dit en algunes entrades, ella m'ajudava a escriure entrades, a pensar el funcionament del blog, etc. Per això aquest cop no passarà tant desaparcebuda. Ja us diré ;)

També vull agrair a tots els seguidors de aquest blog. M'heu fet especial. M'heu fet creixer, compartir les meves pors! Moltísimes gràcies, :)

M


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada