Si t'agrada el blog, que esperes en fer-te seguidor ? ;)

dissabte, 3 d’octubre del 2015

Lemon Tree

Hola sóc la M:)
Avui us vull recomanar una cançó que es diu: Lemon Tree. Me la va ensenyar el meu profe d'anglès a 5è de primària, i avui la he trobat hi m'ha fet molta gràcia:


He buscat la lletra amb català, a veure si li trobeu el significat:

Estic assegut aquí en una habitació avorrida, és només una altra tarda plujosa de diumenge. Estic perdent el meu temps, jo no tinc res a fer. Estic donant voltes, estic esperant per tu, però mai passa res, i em pregunto. Estic conduint en el meu cotxe i estic conduint massa ràpid, estic conduint massa lluny m'agradaria canviar el meu punt de vista. Em sento tant sol, estic esperant per tu, però mai passa res, i em pregunto, em pregunto com, em pregunto per què .Ahir em parlaves del cel blau blau i tot el que puc veure és només un arbre de llimona groc. Estic tornant el cap cap amunt i avall. Estic girant, girant, girant, girant, girant i tot el que puc veure és només un altre arbre de llimona . Estic assegut aquí, mancat el poder. M'agradaria sortir a prendre una dutxa però hi ha una pesada núvol dins del meu capem sento tan cansat, posar-me al lliton mai passa res, i em pregunto L'aïllament, no és bo per a mi, aïllament, no vull seure en un arbre de llimona. Estic caminant al voltant d'un desert d'alegria. Nadó d'alguna manera aconseguiré una altra joguina i tot el que va a succeir, i vostè es preguntarà .Em pregunto com em pregunto per què. Ahir em parlaves del cel blau, blau i tot el que puc veure és només un altre arbre de llimona. Estic tornant el cap cap amunt i avall. Estic girant, girant, girant, girant, giranti tot el que puc veure és només un arbre de llimona groc. I em pregunto, em pregunto, em pregunto com em pregunto per què. Ahir em parlaves del cel blau, blau i tot el que puc veure (dit dit dit)i tot el que puc veure (dit dit dit)i tot el que puc veure és només un arbre de llimona groc

M

2 comentaris: