Si t'agrada el blog, que esperes en fer-te seguidor ? ;)

dijous, 12 de febrer del 2015

Frases de l'amistat ( 5a ronda )

Avui altre cop frases de l'amistat. Ja anem per la 5a ronda !!! Deu ni do ! :)
Bé, les frases que toquen avui són aquestes ;) Esperem que us agradain !!!

  • Quan em vaig fer gran vaig entendre que els meus amics no tenen perquè ser extraordinaris per a ser perfectes, de fet les coses senzilles són les més ben fetes. -Edithsme -
  • La meva parella em va dir, les teves amigues o jo.  I ara de tant en tant l'estranyo.
  • Quan un amic ens demana alguna cosa, la paraula “demà” no existeix.
  • Somriu. Sóc el teu amic i estic amb tu!- Edithsme-
  • Un amic és aquell que creu en tu , encara que tu mateix, hagis deixat de fer-ho. 
  • Un amic és una persona amb la qual es pot pensar en veu alta.
  • La veritable amistat és com la fosforescència, resplendeix millor a les fosques.-Rabindranath Tagore-
  • Si la gent practiqués més l'amistat,  no tindria tanta necessitat de la justícia.-Aristòtil-
  • El que fa indissoluble l'amistat i multiplica el seu encant és un sentiment que li falta a l'amor...la certesa. -Honoré de Balzac-
  • L'amistat és animal de companya , no de ramat.-Plutarc-

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada