Si t'agrada el blog, que esperes en fer-te seguidor ? ;)

dijous, 26 de juny del 2014

Em presento

Hola sóc l'M i en aquesta entrada em presentaré.
Sóc tímida ( al contrari i que l'M ) i això em fa sentir insegura i sola. Em costa fer nous amics però tinc una germana més gran que m'ajuda molt.
Sóc celíaca ( per qui no ho sapiga vol dir que no puc menjar blat ) i això em fa més complicada la meva vida, no m'atraveixo a provar coses noves.
Sóc afurtonada perquè tot i així tinc una bona vida amb persones que m'estimen. 
Em fa molta ràbia que em diguin pel meu cognom ja que té un altre significat ( basura ). 
Em vaig canviar d'escola i en aquesta nova és on he fet les meves amigues de veritat. Però això ja és una altra història ...
Ja us l'explicaré un altre dia.

Espero que us feu seguidors del blog i que poseu comentaris :)

M

2 comentaris:

  1. Tranquil·la t'entenc en lo de ser celíaca!!!!!!

    ResponElimina
  2. Tú també ho ets ??
    Ah !! I com que ets de les 10 primeres seguidores del bloc et farem un collage del que vulguis. Ens pots enviar un correu a: historiesdemillorsamigues@gmail.com

    ResponElimina