Si t'agrada el blog, que esperes en fer-te seguidor ? ;)

dijous, 26 de juny del 2014

Canvi d'escola

Hola, sóc l'M i tal com us vaig prometre aquí va la meva història del canvi d'escola:

Tot va començar el primer dia que em vaig quedar a dinar al menjador de l'escola. Les monitores de menjador no es van recordar que era celíaca i em van donar pa per menjar. Aquell dia ho vaig passar molt malament i el pitjor és que la professora que tenia no em va fer gaire cas. Des de aquell dia vaig perdre el bot de confiança que tenia en aquella escola.

A partir d'aquell dia, quan entrava per la porta de l'escola, em venien ganes de plorar perquè tenia por de que em tornes a passar alguna cosa. Hi va haver un moment que ja no podia entrar per la porta de l'escola perquè tenia tanta por que em posava a plorar. Recordo que per mi va ser una època més que horrible i que em va fer ser una persona menys segura de mi mateixa del que havia estat. Llavors els meus pares van decidir canviar-me d'escola.

Vaig estar un mes a casa la meva àvia mentres els pares em donaven de baixa de l'escola i m'apuntaven a l'altra. Durant aquell mes em sentia una persona no estimada.

Ara a l'escola nova sóc una persona diferent tot i que els primers dies a les hores del pati em quedava amb les mestres plorant, no s'havia que fer. De mica en mica vaig anar fent amics. Em sentia una persona nova :)

Espero que us hagi agradat la meva historia

Fins la pròxima ! 

M

3 comentaris:

  1. Gracies :)
    Com que t'has fet seguidora, et farem un collage del que tu vulguis. Si vols, envia un correu a historiesdemillorsamigues@gmail.com

    ResponElimina