Si t'agrada el blog, que esperes en fer-te seguidor ? ;)

dijous, 26 de juny del 2014

Em presento

Hola sóc l' M i en aquesta entrada em presentare.
Primer de tot heu de saber que sóc bastant xerraire i sempre xerro ( fins i tot quan estem mirant la tele ! ) Per això sempre em diuen que no callo ni sota l'aigua i això em molesta bastant.
Per mi l'amistat és molt important tot i que de moments em sento sola però en relitat, sempre tinc amics i amigues al meu costat. En l'amistat per mi és molt important no barallar-se.
Tinc un germà que no parla gaire ( a diferencia que jo ) però aquests dies parla més :)
No m'agrada GENS la professora de música de la meva escola ( cosa que no és nova, tothom hi està d'acord ).
Em considero una persona alegre i riallera tot i que m'enfado no puc fer el que vull.
No vull canviar mai el meu aspecte perquè em trobo bastant guapa.
Bé, ja heu vist que sóc molt i molt xerraire ...

Adeu :)

M





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada