Si t'agrada el blog, que esperes en fer-te seguidor ? ;)

dimarts, 26 d’agost del 2014

Molt contenta !!! :)

Ei !!! Avui estic súper extra contenta.
M'en vaig a passar la tarda al poble que anem de vacances  la platja. En aquest poble m'han passat moltes aventures com la de Gelat. 

Per mi aquest poble és molt especial. Perquè ? Per què apart de ser un poble precios, en aquest poble hi tinc molts amics. Com la C, que surt a la historia de gelat.

La C és molt especial per mi perquè vivim súper lluny i no la veig mai. Només la veig a Altafulla. I avui i serà !!!! I és possible que ens veiem !!!
Per aixo estic tant i tant contenta !!! :)

Aquí us deixo les histories de Gelat ( que encara no estan acabades ) per si no us les heu llegit o voleu refrescar la memoria: 
Gelat part 1
Gelat part 2 

Les acabarem quan tinguem 25 seguidors. Ja en tenim 22 !!! Gracies a tots els seguidors, als nous i als que ja porten temps amb nosaltres. Gracies de veritat !


Demà ja us explicaré com va anar. ;)

M

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada