Si t'agrada el blog, que esperes en fer-te seguidor ? ;)

divendres, 8 d’agost del 2014

La platja

Hola,
Avui us explicaré una historia...

Tot va començar un dia que erem a la platja. Teniem un apartamen a primera linia del mar. Estavam la A (la meva germana ), la meva iaia i jo. Estavem esperant a la C una amiga que havia de vindre sola. Miravam la tele quant vam sentir un ambulacia. No li vam donar importancia. Pero el cap d'una estona una altre i una altre......Van arribar O el meu germà petit de 3 anys i la meva mare.
Al final vam treure el cap per la finestra. Just davant de el nostre apartament hi havien anvolancies i molta gent rodeixant  una persona el mig de la platja. L'únic que veiem de la persona del centre eren cabells blancs, com els de la meva iaia. Vam estar mirant. Finalment van tancar la platja amb valles. Estava ple de gent quan la nostre amiga era entre 2 senyores grans perduda entre la gent. La meva mare la va anar a vuscar. La C va dir:
- Quin ensurt ! Em pensava que la senyora era la vostra àvia. M'he espantat molt !!!

De cop un policia, es va apropar el nostre balco però no en va dir res. De cop un helicopter va arribar del cel i nosaltres ens el miravem sense tenir em comte que quan aterrises la sorra s'aixecaria i ompliria de sorra l'apartament. Quant de sobte vaig veure una cortina de sorra que rava els ulls.Em vaix posara a plorar i vam anar corens la avitacio del fons i vam tencar la porta. Pero i O el meu germa. Li vam obrir la porta per que entres i la meva mara i la iaia intentaven tanar la porta. Quan vam sortir de l'avitacio tot era ple de sora els ulls em feien molt mal.
Finalment la senyora es va morir i vam marxar a casa la C a jugar.

Us ha agradat

 M

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada