Si t'agrada el blog, que esperes en fer-te seguidor ? ;)

dimecres, 12 de novembre del 2014

Nou cuines

Hola que tal?
Aqui us explicare que va passar quant va venir a l'escola un cuiner nou.

Feiam una festa el menjador per celebrar que hi havia nou cuiner. Ja no menjarem amb catering que es com ho haviem fet sempre si no que ara teniem una cuina propia amb uns cuiners que ens preparaven el dinr.

Com ja saveu, sóc celiaca ( no puc menjar gulten que basicament és el blat ) i per tant no em fa gaire gracia aixo de que hi hagi cuiner. Un munt de preguntes em rondaven pel cap:I si no controla bé l'ho del gluten com a l'altre escola ? I si no em cau bé ? I si no m'agraden gens els menjars que prepara ?...

Aixi que a l'hora de menjar del dia de la inagració no em vaig menjar res. No vaig probar res de res. A més no savia com representa que havia de explicar algu que tenia por de menjar.

Finalment li vaig explicar a la meva tutora. I em va proposar de anar a veure al cuiner per parlar em ell. Era molt simpàtic i em va tractar genial. Em va caure súper bé !

Ara ja menjo de meravella sense cap problema. I una cosa que em fa tenir confiança és que sigui el menjar que sigui sempre m'ho cuina a part.

Molts petons !

M

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada